donderdag 10 april 2014

Pop-Up store R'dam

Hallo dames,

Sweetest design is een super leuke webshop met leuke unieke en handgemaakte sieraden, voor een super leuk prijsje. Normaal alleen online te koop maar op zaterdag 19 april(zet het in je agenda!!!) zal er een pop up store zijn in Rotterdam van 10:00 tot 18:00 in samenwerking met het heren T-shirt merk 4 President. Dus sleep je man mee naar Rotterdam en shoppen maar:D

Een pop up store is een tijdelijke winkel waar de aandacht gevestigd is op nieuwe items en speciale aanbiedingen. Ook is het mogelijk om ter plekke een bestelling voor een uniek sieraad te plaatsen.

Het idee achter deze nieuwe samenwerking is het trekken van een breed publiek. Zoals ik net al zei sleep je man/vriend/broer of vader mee en ga lekker shoppen in Rotterdam! Ook leuk in combinatie met een Primark bezoekje. Kun je meteen bij je unieke sieraad een leuke goedkope outfit shoppen of andersom:-))

De winkel is geopend op zaterdag 19 april van 10.00 uur tot 18.00 uur aan de Jonker Fransstraat 65A in Rotterdam.
Danique Leysner richtte in 2012 Sweetest Design op. Normaal worden de met de hand gemaakte en unieke sieraden online verkocht, maar voor 1x worden ze ook in een winkel verkocht. In samen werken met 4 President, een herenshirt merk dat unieke urban shirts voor mannen maakt. 

Ik zal zelf helaas niet aanwezig zijn omdat Rotterdam voor mij 3u reizen is en ik moet werken. Helaas, maar ik hoop dat Danique jullie mag verwelkomen in Rotterdam!


X Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten